Helpdesk

Heeft u een technische vraag over uw Kofax omgeving? Of wilt u meer weten over de functionele mogelijkheden die uw Kofax scansoftware of ECM oplossing van IBM of OnBase bieden? De door Kofax, Hyland Software, IBM en AIIM gecertificeerde helpdesk medewerkers van Docspro staan klaar om uw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Docspro heeft sinds 1994 ervaring met het implementeren van Kofax data capture en IBM en OnBase ECM oplossingen.

De kennis en vaardigheden die we tijdens vele honderden projecten hebben opgedaan zijn zorgvuldig vastgelegd en via onze helpdesk ook voor u beschikbaar.
Om te voorkomen dat binnen uw organisatie bedrijfskritische processen rondom het scannen en digitaal verwerken van documenten stil komen te liggen, bieden wij onze klanten graag de beste support.

De helpdesk engineers van Docspro kunnen u telefonisch, per e-mail of via een remote desktopverbinding assisteren bij het inventariseren, beantwoorden en/of verhelpen van uw vragen of issues. Tijdens werkdagen is onze helpdesk van 08.00 tot 17.30 uur bereikbaar en kunnen wij uw vraag direct in behandeling nemen. Buiten deze openingstijden om kan een vraag op ieder moment worden ingezonden naar support@docspro.nl waarna deze direct na opening van de helpdesk in behandeling wordt genomen.