DSW laat klanten mobiel scannen

DSW Zorgverzekeraar

DSWLogo DSW

DSW laat klanten mobiel scannen

Met je mobiele telefoon een foto maken van je tandartsnota en deze meteen doorsturen naar je verzekeraar – zo makkelijk is het indienen van een declaratie bij DSW. Als landelijke zorgverzekeraar wil DSW graag dicht bij haar klanten staan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat DSW veel belang hecht aan goede bereikbaarheid en snelle dienstverlening. Nieuwe media spelen hierbij in toenemende mate een rol. Daarom heeft DSW met hulp van Docspro een mobiele app ontwikkeld waarmee snel en eenvoudig nota’s bij de verzekeraar kunnen worden ingediend. Dankzij Kofax Mobile Capture wordt de foto van de nota al op de telefoon automatisch geoptimaliseerd. Hierdoor kan deze na ontvangst zonder problemen door het systeem worden ‘gelezen’ en verwerkt.

“We zijn al ruim tien jaar bezig met het digitaliseren van inkomende post”, vertelt Marianne Smit, Adviseur Proces Innovatie bij DSW. “Die stroom bestaat vooral uit declaraties van onze klanten en hoewel tegenwoordig nog maar één procent van de nota’s per post binnenkomt, is dat nog steeds een aanzienlijke hoeveelheid. Door de documenten te scannen en gebruik te maken van intelligente herkenningssoftware van Kofax kunnen we het grootste deel nagenoeg automatisch verwerken in onze backoffice systemen.”

Wilt u weten wat het DSW Zorgverzekeraar heeft opgeleverd door haar klanten nota’s mobiel te laten declareren? Vul onderstaand formulier in en ontvang de volledige referentiecase.

Deel dit met vrienden!

Ontvang de volledige referentiecase

Laat uw contactgegevens achter