Intelligent Automation tilt documentverwerking KLM naar ongekende hoogte

Klantcase Koninklijke Luchtvaart Maatschappij

Klantcase KLM: Intelligent automation op ongekende hoogte

Intelligent Automation stelt KLM in staat om de enorme hoeveelheid aan informatie- en documentstromen volledig te automatiseren. Dit leidt tot snellere en efficiëntere processen en verhoging van de betrouwbaarheid en beschikbaarheid en levert daarmee een belangrijke bijdrage aan het succes van KLM.

KLM maakt gebruik van een Intelligent Automation Platform met een aantal samenhangende elementen, bestaande uit: Intelligent Capture om digitale- en papieren documenten om te zetten naar digitale informatie, een Business Process Management functionaliteit waarmee we visueel onze processen kunnen beheren en een Analytics oplossing die inzicht geeft in de performance en optimalisatiemogelijkheden van deze processen met aftakkingen naar de Robotic Process Automation oplossing van Docspro.

 

Wilt u weten hoe KLM dat heeft aangepakt?

Download dan nu de gehele klantcase ‘Intelligent Automation Platform tilt documentverwerking KLM naar ongekende hoogte‘.

Download de klantencase: KLM

Wil je op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen? Volg ons dan via onze social media kanalen.
LinkedIn
Stel een vraag Offerte