Intelligent Automation tilt documentverwerking KLM naar ongekende hoogte

Klantcase KLM

Klantcase KLM: Intelligent automation tilt documentverwerking KLM op ongekende hoogte

Intelligent Automation stelt KLM in staat om de enorme hoeveelheid aan informatie- en documentstromen volledig te automatiseren. Dit leidt tot snellere en efficiëntere processen en verhoging van de betrouwbaarheid en beschikbaarheid en levert daarmee een belangrijke bijdrage aan het succes van KLM.

Wil je op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen? Volg ons dan via onze social media kanalen of nieuwsbrief.
LinkedIn Nieuwsbrief

KLM maakt gebruik van een Intelligent Automation Platform met een aantal samenhangende elementen, bestaande uit: Intelligent Capture om digitale- en papieren documenten om te zetten naar digitale informatie, een Business Process Management functionaliteit waarmee we visueel onze processen kunnen beheren en een Analytics oplossing die inzicht geeft in de performance en optimalisatiemogelijkheden van deze processen met aftakkingen naar de Robotic Process Automation oplossing van Docspro.

Wilt u weten hoe KLM dat heeft aangepakt?

Vul onderstaand formulier in en ontvang de gehele klantcase ‘Intelligent Automation Platform tilt documentverwerking KLM naar ongekende hoogte‘.

Relevante artikelen

Robotic Process Automation

Biedt uw medewerker een assistent voor het simpele werk

Softwarerobots werken op turbo-snelheid bij Sligro Food Group

Van veel uitvoerend inklopwerk naar analytische taken
Stel een vraag Offerte