Geautomatiseerde, gepersonaliseerde uitgaande communicatie via het medium naar keuze

Sneller en nauwkeuriger persoonlijke boodschappen samenstellen

Eén krachtig communicatieplatform waarmee u klanten écht aan uw organisatie kunt binden

Customer Communications Management

Tegenwoordig willen klanten zelf kiezen op welke manier ze communiceren met organisaties. Ze willen alleen die informatie ontvangen die ze relevant vinden, en via het medium van hun voorkeur. Dat kan een smartphone zijn, een tablet of pc. Daarbij kan het onder meer gaan om pdf’s, e-mails, webportalen of social media. En soms gewoon op papier. En dat allemaal waar en wanneer de veeleisende klant van vandaag de dag dat wil.

Wil je op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen? Volg ons dan via onze social media kanalen.
LinkedIn

De Customer Communications Manager is één krachtig communicatieplatform waarmee u klanten écht aan uw organisatie kunt binden. Deze technologie is geïntegreerd in de achterliggende logistieke en administratieve processen, waardoor het hele proces efficiënter en beter verloopt. Alle uitgaande communicatie kunt u met templates eenvoudig afstemmen op de vereiste voorschriften en huisstijlen.

Ideaal voor uitgaande communicatie

Dit product is ideaal voor uitgaande communicatie als onder andere contracten, voorstellen, verzekerings- en hypotheekstukken. U genereert er snel relevante en gepersonaliseerde documenten mee. In het formaat dat de klant prefereert: e-mail, social media, WhatsApp, Tweets, SMS, portals of op papier. Hiermee kunt u direct inspelen op veranderende marktomstandigheden en de voortdurend veranderende vraag van klanten.

Voordelen

  • Geautomatiseerde, gepersonaliseerde uitgaande communicatie via het medium naar keuze
  • Verbeterde klantbeleving, hogere klanttevredenheid en betere klantenbinding
  • Productievere medewerkers
  • Sneller en nauwkeuriger persoonlijke boodschappen samenstellen
  • Afdelingen kunnen content op gecontroleerde wijze creëren, bewerken en beheren
  • Kortere doorlooptijden
  • Borging van merkidentiteit
  • Efficiënte processen maken het makkelijk voor de klant om zaken met u te doen
  • Meer klanten verwerven, verbinden en behouden
  • Volledig inzicht in elke fase van het communicatieproces

Meer weten over Customer Communications Management?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ons ook bereiken via sales@docspro.nl of bellen met +31 (0) 172 – 419 334.

  • * verplichte velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Stel een vraag Offerte