Helpdesk

Onze gecertificeerde helpdesk medewerkers staan voor u klaar!

Jarenlange ervaring en uitgebreide kennis

Helpdesk

Heeft u een technische vraag over uw Kofax omgeving? Of wilt u meer weten over de functionele mogelijkheden van uw Kofax, OnBase, I.R.I.S., Therefore, Foxit oplossing? Onze breed gecertificeerde helpdesk medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden en incidenten op te lossen. Docspro heeft sinds 1994 ervaring met het implementeren van Information Management oplossingen en ondersteunt ruim 500+ organisaties in Nederland hierbij.

Wil je op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen? Volg ons dan via onze social media kanalen.
LinkedIn

De kennis en vaardigheden die we tijdens vele honderden projecten hebben opgedaan zijn zorgvuldig vastgelegd en via onze helpdesk ook voor u beschikbaar.

Om te voorkomen dat binnen uw organisatie bedrijfskritische processen rondom het scannen en digitaal verwerken van documenten stil komen te liggen, bieden wij onze klanten graag de beste support.

De helpdesk engineers van Docspro kunnen u telefonisch, per e-mail of via een remote desktopverbinding assisteren bij het inventariseren, beantwoorden en/of verhelpen van uw vragen of issues. Tijdens werkdagen is onze helpdesk van 08.00 tot 17.30 uur bereikbaar en kunnen wij uw vraag direct in behandeling nemen.

Buiten deze openingstijden om kan een vraag op ieder moment worden ingezonden naar support@docspro.nl waarna deze direct na opening van de helpdesk in behandeling wordt genomen.

Vragen over onze Service & Support diensten?

Vul voor meer informatie over onze Service & Support diensten onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Let op!: heeft u al een Service & Support overeenkomst en kampt u nu met een incident, bel ons direct via +31 (0) 172 – 240 230.

  • * verplichte velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Stel een vraag Offerte