Meer resultaten
Hyland, toonaangevend leverancier van content-, proces- en applicatie-intelligentie, heeft een vernieuwde merkstrategie geïntroduceerd. Met deze evolutie speelt Hyland in op de groeiende behoefte aan AI-gedreven automatisering, cloud-native contentoplossingen en een verbeterde gebruikerservaring.
Volgens Becca Toth, Chief Marketing Officer bij Hyland, weerspiegelt de transformatie de snelle adoptie van Artificial Intelligence en de explosieve groei van ongestructureerde data. “Onze nieuwe merkstrategie onderstreept onze toewijding om organisaties te helpen met intelligente oplossingen die automatisering versnellen, waardevolle inzichten ontsluiten en innovatie stimuleren.”
Hyland’s vernieuwde aanpak richt zich op vier kernpunten:
Met meer dan 30 jaar ervaring en ruim 14.000 klanten wereldwijd blijft Hyland zich ontwikkelen als betrouwbare partner in content-intelligentie. De vernieuwde merkstrategie helpt organisaties hun informatie optimaal te benutten en bedrijfsprocessen efficiënter te maken.