CXM

Customer Experience Management

Wat is CXM?

Effectieve klantcommunicatie is een essentieel element voor optimale klantbeleving en daarmee het succes van jouw organisatie. Digitalisering heeft de manier waarop je klanten en je organisatie met elkaar converseren onomstotelijk en voor altijd veranderd. De technologische mogelijkheden zijn enorm uitgebreid. Onze zusterorganisatie Nokavision transformeert organisaties met innovatieve, resultaatgerichte software platforms en voegt waarde toe door te zorgen voor houtsnijdende dienstverlening op maat. Of je na de implementatie alles zelf wilt kunnen doen, alles uit wilt besteden of iets daar tussenin, bij ons ben je aan het juiste adres. Met een verhoogde klantbeleving als belofte

Een goede klantbeleving (CX) is cruciaal. Gartner stelt zelfs vast dat 80% van de organisaties vooral op CX concurreren. Dat komt doordat een goede kwaliteit / prijs verhouding en de mogelijkheid om digitaal zaken te doen, belangrijke factoren zijn geworden. Het verschil wordt gemaakt op de punten die je daar als organisatie aan toevoegt, je klantbeleving.

Producten

Mendix

Low-code platform

Nokavision

Customer Experience Management is opgenomen in het portfolio van onze zusterorganisatie Nokavision, mede onderdeel van Canon Information Management Solutions. Voor meer informatie over de mogelijkheden en wat CXM u kan bieden, verwijzen wij u graag naar de website van Nokavision via onderstaande button.

Meer informatie