Verbeterde serviceverlening dankzij Docspro

De Friesland Zorgverzekeraar

De Friesland verbetert serviceverlening dankzij Docspro

Van bijna 600.000 klanten een gemiddelde waardering van 8 of hoger ontvangen voor je dienstverlening is een mooie prestatie, waar De Friesland terecht trots op is. Een belangrijke pijler onder die prestatie is het omvangrijke digitaal archief, waar alle correspondentie met verzekerden en behandelaars wordt opgeslagen. Met behulp van Hyland, de makers van OnBase en implementatiepartner Docspro is een modern Content Management Systeem neergezet, aangevuld met een digitale postkamer, waarmee de Friesland weer ambitieus naar de toekomst kan kijken.

 

 

Wilt u op de hoogte blijven van de trends en ontwikkelingen? Volg ons dan via LinkedIn of nieuwsbrief.
LinkedIn Nieuwsbrief

Wilt u weten hoe De Friesland Zorgverzekeraar dat heeft gerealiseerd?

Vul onderstaand formulier in en ontvang de gehele klantcase 'De Friesland verbetert serviceverlening dankzij Docspro'.